Oltiin sitten likkojen kanssa (minä, Nips Nips, Henu ja Hennikki) vähän shoppailemassa Zeppeliinissä ja Lidlissä. Nips Nips käytti omaisuuden hiustuotteisiin ja Henu osti kaks samanlaista paitaa. Minä ostin PATONGIN. No oh hoh.

Sain sitten hikan siellä prismassa, mistä tässä nyt oikeestaan piti kirottaakkin.... Kauhee hikkaus vaan kaikui kaupan kolkoilla käytävillä ja Henulla oli hauskaa. Seuraavasta syystä....Behold, sarjis!!!


[Huomatkaa the patonki mun kainalossani. Nom nom.]

Samaisena lauantaina tajusin sitten kauhukseni jotakin hyvin, hyvin järkyttävää. Järkyttävämpää kuin Lähi-Idän konfliktit ja Timo Soinin naamavärkki yhdessä....En edes uskalla sanoa sitä ääneen...Nyyh! Mulla...mulla on samanlainen otsis kun Niiskuneidillä DDD: Siis Niiskuneiti, ehkä muumien ärsyttävin [ja turhin sitten Alisan] hahmo ikinä!!! GRAAAAAH!!! Pitäisiköhän sitä ottaa sakset kauniisiin känsäisiin kätösiin....ei minun käsissäni ole känsiä! Siloiset ja pehmeät ne on! ....on ne!

Katsokaa nyt D: Ehdotuksia miten niitä vois napsia?