Minullakaan ei ole oikein hajua mitä tänne pitäis kirjoittaa, joten kirjoitan siitä, mitä tapahtui keskiviikkona 26.1.11. 16.00-22.30 välisenä aikana.

Ensinnäkin Oulussa meinasi itku päästä kun luulin ettei rahat riitäkkään bussilippuun, (vaikka olin monta kertaa tarkistanut että minulla on 32 euroa rahapussissa) mutta löysinkin loput rahoista takin taskusta... kunhan olin ensin hädissäni laskenut kolikoita viisi minuuttia. Sitten bussin ovi oli rikki ja bussi oli armottomasti myöhässä, koska kuskin piti pysähtyä joka toisella pysäkillä kiskomaan ovea kiinni. Lisäksi se piti koko matkan ärsyttävää PIIP PIIP ääntä!

Kotona oli sitten jääkaappi tyhjä. Mutta kaikkein järkyttävintä oli se, että mun poissa ollessa äiti oli muuttanut mun huoneessa järjestystä (kuulemma lapsille jonkun nukkumahuoneen) ja mun sänky oli sit sullottu johonkin nurkkaan kaikkien rojujen taakse! Nyyh...